Citat:
Originally posted by jake@Aug 31 2004, 18:41
hej,
jag håller inte med alla ovanstående talare. Jag tycker det gärna kan framgå att ni är två gymnasiestudenter.
Kanske någon annars som tror att "hela redaktionen" kan arbeta dygnet runt med ett projekt (well, gymnasiestudierna är visst inte så tidskrävande nuförtiden har jag förstått, annat var det på min tid 
men man kan i samband med det lyfta fram fördelarna, tex att man kan vara relativt billiga då hela ens försörjning inte hänger på projekten...
Visst är sidan stilren men jag tycker det blir lite för kollegieblocksaktigt med de stela raka tabellerna till höger... inga konkreta förslag men jag skulle vilja piffa upp dom lite... kanske en fade eller bild i samband med rubrikraden...
Och vid tangentbordet, varför inte sätta texten ovanför det?
lycka till.
ps i vilken form driver ni verksamheten?
|
Om folk tror att man är stor(inarbetad, erfaren) får man ev ett större uppdrag(!). Hinner man inte med = underkonsulting.
Att behöva ursäkta "billiga priser" med att man är fd gymnasist är ju precis det problem jag försökte påpeka: sluta ursäkta er! Nämn sånt här när kunden frågar, inte annars, för det tillför inget positivt. Är det positiva att priset/timtaxan är låg, ja då skriver man det, inte VARFÖR det är lågt. Rabbla inte negativa saker. Coca Cola skriver inte stort på sin site att "Coca Cola smakar apa när den är avslagen".. =)