Visa ett inlägg
Oläst 2008-04-05, 15:45 #43
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Frost Frost är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2006
Vet inte varför jag bidrar till denna tråd, men det är lördag och jag har inget för mig..
Tycker att själva ämnet i sin helt, dvs att vissa personer inte gillar idén på att x antal domäner är upptagna, och i deras ögon inte används för något nyttigt är rätt löjlig. Jag är också sne att jag inte lyckades köpa upp alla fastigheter längst med Avenyn (eller varför inte att mina far-far-farföräldrar köpte upp Manhattan) så att jag kunde bunkra på dessa och ha en extremt lukrativ och skön passiv inkomst (som då även skulle vara mitt levebröd och summa summarum - in verksamhet)

Förstår inte hur frustrationen mot att folk sitter på domäner kan vara något annat än något snedvridet tänk att "jag skulle kunna göra så mycket mer med den domänen än nuvarande ägare", vilket jag kan förstå, men det är när allt kommer till kritan bara avundsjuka.

Ta boloma eller name nav eller vad som helst, visst sitter dessa spelare på enormt bra .se domäner, och jag kan i vissa fall känna att "jösses, den där domänen skulle jag vilja ha". Men ingenstans anser jag att det är Fel av dessa bolag eller även privatpersoner att de har dessa domäner! Vad är det för idiotiskt tänk? Ska jag vara sur för att grannen har en snyggare bil än mig, eller att personen kanske har en ferrari, men som aldrig körs mer än på sommaren? Det är väl upp till honom...

Samma sak ang domäner, parkerade eller inte. Var glad för att någon har fått det att funka istället för att gnälla om att det är orättvist, för det är vad du i essensen gör.
Frost är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat