Visa ett inlägg
Oläst 2008-04-04, 00:31 #15
hans99 hans99 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
hans99 hans99 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
Citat:
Originally posted by Gustav@Apr 4 2008, 00:05
En sista punkt du borde lägga till din lista är att man bör välja sina kontakter med omsorg. Man har inte tid att vara vän med alla. När telefonen ringer konstant så har man inte ens tid att vara trevlig mot alla. Det här är ett råd som jag själv har varit mycket dålig på att följa. Konsekvensen är att jag aldrig får en riktigt lugn stund. Som du vet så har jag inte ens haft tid att skriva det där andra blogginlägget som jag lovade dig för över en månad sedan (men det kommer i helgen).
Själv har jag effektiviserat bort telefon. Det går så enormt mycket smidigare att hantera kontakter med e-post.

Det är ingen fara med bloggningen. Petar runt mycket med SEOTaktik-konceptet nu och tänkte konsolidera en del där för att konvertera. Gav den en egen domän nyligen också men tycks utveckla sig fint besöksmässigt. Låg på ca 10 unika / dag från SEO-branschen i onsdags och gick precis förbi 150 men det lär väl tippa lite snart tror jag.

Tipsa gärna (eller någon annan) på någon förbättring på SEOTaktik där om du känner för att odla upp mig som kontakt :P Tackar ju alltid när jag kan
hans99 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat