Visa ett inlägg
Oläst 2008-04-03, 13:46 #51
Finnmeras avatar
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: May 2005
Finnmera Finnmera är inte uppkopplad
Flitig postare
Finnmeras avatar

Reg.datum: May 2005
Citat:
Originally posted by Mortekai@Apr 3 2008, 13:24
Citat:
Nu har ordet smutskastning nämnts ofta i de senaste inläggen så då måste jag fåga är det min förföljning av Jajja om TS ni syftar på ?
Vi kan väl säga att du framförde dina åsikter ganska starkt och kanske avvek lite från den ursprungliga frågan iallafall Du har uppenbarligen starka åsikter angående Jajja och det blev lite mycket här och där på ett sätt som kanske hade lämpat sig bättre i en egen tråd än i denna.

Det jag menade med smutskastning och tjuvnyp var mest att man kastade in kommentarer som till exempel WebboT's kommentarer som kändes lite onödiga, men även den anstormning av frågor och utlägg från dig eftersom dom inte riktigt passade den ursprungliga frågan. Däremot tyckte jag att det hade varit ett intressant ämne att ta upp i en separat tråd. Just att det togs upp i samband med att någon frågar om hur ett företags produkter är så blev frågorna i mina ögon mer smutskastning än en intressant frågeställning.

Citat:
Men å andra sidan, va fan kan jag om detta.
En klockren post med en underbar slutkläm...hatten av!
Man tackar för ett ärligt svar.

Det finns ju en gammal regel som säger att det är inte vad du säger utan hur du säger det som är intressant.

Visst håller jag med om att det är sladd på trådens ursprungliga start och att det skulle nog vara bättre med en egen tråd, men jag betvivlar dock att svaren kommer bättre där (bara att titta på de undvikande svaren så här långt i denna tråden och det var ju Jajja som började prata om TS).

Jag har vidare startat en tråd om hur vi skulle kunna skapa något bättre än TS och där ber jag om era/marknadens synpunkter på vad en bra revision bör innehålla.
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...&hl=swedma&s=wn

Men tyvär så är det väldigt få som hade synpunkter/bidrag, hatten av för dem som finns där dock.

Så jag är alltså inte bara en som gnäller utan jag försöker att skapa något bättre samtidigt.
Finnmera är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat