Citat:
Originally posted by MrHandley@Apr 2 2008, 08:38
Jag öppnade upp en ny webbläsare, gick till google.com, loggade in på mitt konto och gick vidare till adwords den vägen. Om man inte kan vara säker då så vet jag inte hur annars man skulle göra?
|
Det har nog rådit en stor osäkerhet inom deras organisation är väl det enda man kan säga då, för klart är ju att Google dementerar att de är deras verk.
Men det kanske var så välgjort så att den som svarade hos Google trode att det var ett tekniskt fel från dem.
Men tydligen så skall man inte behöva uppge kontokortsinformationen i kontot igen enligt Google om det har gått torrt på pengar på kontot utan det skall tydligen räcka med att logga in på kontot och trycka på skicka knappen för att markera till Google att de kan pröva att dra pengarna från kontot igen
Så var det ju inte för ett tag sedan då var man ju tvungen att fylla i kortuppgifterna på nytt igen för att komma igång igen därav möjligheten till denna phising.
Jag själv har inte verrifierat om det stämmer då vi betalar via samlingsfaktura till Google, men för alla er andra så kan det vara av intresse att veta om ni nu inte redan visste det.