Visa ett inlägg
Oläst 2008-04-02, 00:58 #7
ziah75 ziah75 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2006
ziah75 ziah75 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2006
Inte SBAB, men har haft samma fenomen på megastore i ca 9mån nu (funkade bra några månader i början), på flera hundra unika klick i princip inga sales (köpte 1 grej själv för någon månad sedan och då funkade det. En slump att det funkade just då?). Har relevant trafik och andra program inom samma produktområde som verkar fungera bra. När jag jämför med mina övriga jämförbara program för samma sajt, så borde en "dålig/lågt räknad" sale-CR gett minst ca 7 st sales på megastore under perioden. Har varit i kontakt med TD flera gånger och de säger sig ha kollat upp det. De hittar inget fel någonstans. Mina länkar är enligt dem korrekta (egna direktlänkar till produkter). Det handlar inte om några summor i mitt fall, utan det är principen att man måste kunna lita på att detta bara fungerar. Jag vill lita på att det fungerar, men statistiken talar väldigt mycket emot det. Har svårt att släppa detta, som ligger och gnager. Ni som ev. haft liknande problem kan ju skicka ett PM. (hoppas inte detta var för mycket OT)
ziah75 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat