Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-31, 16:01 #22
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
jgabor jgabor är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav
Gör man den här typen av misstag så får man leva med att bli kallad för pucko. Hade någon kallat mig för det efter ett sådant här slarvfel, så hade jag bara nickat och hållit med. Ibland finns det värre saker än att bli kallad för än pucko. T ex att ge intrycket av att man arbetar på ett företag där slarv är acceptabelt och någonting som man gärna försvarar.

Man tjänar ingenting på att försvara sig när man har slarvat. Själv tänkte jag precis köpa http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9153430409. Jag tror att det är väldigt bra läsning.

Är grafikern dansk så faller väl ansvaret på er här i Sverige. Men du har säkert någon bra bortförklaring till varför det ändå inte är ditt fel. :P

Jaja, det är ett litet stavfel i en banner. Så jag håller med om att vi överreagerar. Men det blir lätt så här när människor med usel social kompetens har tråkigt på jobbet... Eftersom vi inte kan tjafsa med våra jobbiga kunder så får vi avreagera oss genom att tjafsa om småsaker på WN istället .
Att man behöver sträcka sig så långt som att kalla någon för pucko, tycker jag är oförsvarbart. Jag kan inte se någon anledning till det, speciellt inte när man personligen inte är berörd utav vad som skett. Hade vi stavat fel på DIN banner, som DU har betalat för, så hade jag möjligtvis kunnat acceptera det. Men så är inte fallet den här gången... Det är vi, och inte ni, som förlorar på vårt misstag.

Angående ditt boktips, tack för det, men...
Citat:
Ursprungligen postat av jgabor
Just detta stavfel var helt enkelt en miss i korrekturläsningen av oss.
'nuff said. :P
För övrigt är det inte ett försvarstal på något vis, jag tyckte bara det var otroligt onödigt och oprofessionellt att gå så pass långt. Vi har inte på något vis försökt "mörka" vårt misstag, och vi har inga problem att stå för det.
jgabor är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat