Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-29, 20:07 #9
ztreams avatar
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 2 448
ztream ztream är inte uppkopplad
Supermoderator
ztreams avatar
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 2 448
Jag kör båda hotellen.

Just nu ligger de kritiska bitarna hos Loopia men jag överväger att flytta till Binero.

Binero är mycket mer ambitiösa, vänliga och personliga. Det uppskattar jag. De klantade sig med en server, men jag dömer ingen för deras första misstag.

Loopia är opersonliga, men korrekta. De bryr sig inte om personliga relationer med kunderna eller att föra en dialog och detta kommer leda till att de tappar mycket den närmaste tiden. När man mailar supporten ofta som jag gör (jag är antagligen Loopias minst omtyckta kund) så får man nästan aldrig ett bra svar första gången eftersom man märker att det saknas passion och kärlek i företaget.

Prismässigt är det väl skitsamma. Det är struntsummor i båda fallen.

Skulle jag sätta mina pengar på ett av företagen skulle jag garanterat göra det i Binero. De vill mycket mer än Loopia, har högre flexibilitet och kommer bli grymma i framtiden.

Den rent praktiska skillnaden mellan webbhotellen är i dagsläget ganska liten, men blickar man framåt och ser sitt webbhotell som ett långvarigt samarbete två företag emellan är Binero självklart enligt mig.
ztream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat