Medlem
|
|
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 88
|
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 88
|
Hej
O det allra värsta är väl att de kunder som man försöker förklara detta för i en del fall misstror oss som butiker o tror att Posten aldrig gör fel...
Det har varit måånga vi bett kolla med sitt utlämningsställe o då kan det ha legat där en längre tid utan att vare sig posten eller utlämningsstället-som jag utgår från postar påminnelserna-inte agerat.
Samma gäller ju de byten/returer som ska aviseras till oss..Hur förklara för en kund som ju ansvarar för transport till oss att vi inte fått den retur hon/han vill byta eller lämna tillbaka..?
Senast igår dök plötsligt en retur upp på hyllan hos vårt utlställe med en retur som kunden skickade oss före nyår....
Kanske Posten blivit tagna på sängen av den stadigt ökande mängd brev vi matar deras brevbärare o ombud med:-)
Hade stora problem runt jul o då hoppades vi i vår enfald att det var tillf julvikarier som inte var 100 på att hantera avier etc men eftersom det fortsätter så är det nog ingen tillfällighet tyvärr.
Mvh
Gunilla
pippilotta.se
|