Citat:
Originally posted by Kedi@Mar 26 2008, 15:35
Jag känner till en person som har fått faktura från one.com trots att han hade sagt upp kontot. Han tog kontakt med one.com och som erkände att de hade gjort fel.
|
Har varit med om precis samma sak med ett annat konto, där tog one.com och rev fakturan.
Tilläggas bör att jag har haft 7 st konton hos B-one/One.com. Har haft problem med tre av kontona tidigare. Allra första gången sade jag inte upp i tid, där betalade jag fakturan, andra gången hade jag sagt upp kontot via e-mail till
[email protected] eller vad det var.. det var inte giltigt ansåg de. tredje gången hade jag sagt upp via chatten men det hade blivit "något fel" hos One.com då.
Så nu är det fjärde gången jag har problem med dem, sagt upp kontot som jag skulle, verifierade röda texten "Kontot avslutas den..." (något i den stilen). Trots detta "försvann" denna text efter detta datum och kontot fortlöpte. <_<
Kontaktade omedelbart one.com via supporten som vidarebefodrade mig till ekonomiavdelningen (?). Ekonomiavdelningen var endast villiga att dra av 100 SEK på fakturan - vilket jag inte accepterar.
Visst, man får vad man betalar för.. if you pay peanuts you'll get monkeys.. men rätt ska ändå vara rätt.