Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-25, 14:14 #10
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
detta finner jag udda.. (läser fortfarande guiden).
Citat:
Tydlig beställningsfunktion
En tydlig beställningsfunktion
krävs för att kunder enkelt
ska förstå vad de beställer och jämföra olika aktörer. En tydlig
förvarning om beloppet som hamnar på fakturan är ett krav år 2008. Vi uppmanade i synnerhet Telia, men även Internet.se, FS Data och Ballou (som inte är med i årets test) att bättra sig.
fall: Den värsta boven, Telia, har inte bättrat sig för fem öre och inte heller FS Data har förbättrat beställningsprocessen.
om FS data inte har fixat något så viktigt och "krav" som de skriver..
hur kan de då vinna?
konkurrenterna måste ju göra andra grava fel då..
nu ska jag läsa klart men tyckte det där verkade udda..
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat