Citat:
Ursprungligen postat av DudeRille
Citat:
Originally posted by -jonasb76@Mar 25 2008, 06:21
Citat:
Ursprungligen postat av PRQ
(Visst kan det vara störande när telefonen ringer stup i kvarten medan man försöker jobba, men det är något man får ta som ISP)
|
För någon vecka sedan kunde man läsa att en kund ringt er och frågat om ni hade tid att svara på frågor.
Då fick kunden svaret att de inte hade tid och att kunden skulle ringa upp i morgon och sen la ni på luren....
|
Källa tack?
|
Jag vet inte vad Jonas menar men detta har hänt mig hos Crystone senast jag ville komma åt min server. Jag ringde supporten och blev hänvisad till att maila och när mailet inte besvarats inom 48 timmar, började jag ringa företagsledningen. Jag har för mig jag skapade en tråd på WN om detta.
Och mina problem med Crystone började egentligen samma minut som jag blev kund, blev lovad IP-adress och komma igång inom 24-48 timmar. 2 veckor senare hade jag fortfarande inte fått en IP-adress.
Så det är inte första eller andra gången Crystone support har gjort bort sig. Vid alla tre tillfällen jag har haft problem har jag varit i kontakt med en som heter Mats som lovat ta tag i supporten och se till att det blir bättre, inte ett PISS har förändrats. Bara rent skitsnack för att få tyst på kunden. Så i veckan flyttar servern från Liljeholmen till Hammarbyhamnen.