Vadå robertsson är du inte sugen på att teckna ett separat "Serviceavtal"?
Nää skämt åsido det börjar likna hmm jag vet inte vad...
Just när det gäller driftinfo så har jag hittils inte hittat ett enda hotell
som kunnat sköta det på rätt sätt!
Varför har man en driftinfo-sida om man inte uppdaterar den NÄR något händer?
Dyker en server och drar ner en handfull av mina sidor som drar in 4 siffrigt belopp/dygn så vill jag veta vad som händer i princip OMEDELBART!
Att senare eller nästa dag få reda på att "Server kalle kula fick ingen ström
igår så den tog semester våra tekniker var snabbt på plats!"
Tro mig jag vill inte ens veta att teknikerna "var snabbt på plats"
eftersom den information är helt j-vla totalt värdelös!!!!.
"Det är väl bättre att åtgärda problemet först och sen uppdatera driftinfo"
Är en ursäkt jag inte ens bjuder 5 röda öre för...
Fixa rutiner så att någon tittar på vad som har gått fel och någon sköter kundkontakt
och driftinfo.
"Jaa nää men DET går inte förstår du .....då krävs ju personal!!!"
Jaha? Sluta sälj webhotellsutrymme/tjänster för godispengar,
ta bra betalt och se till att ha en mycket god kundkontakt.