Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-24, 23:11 #5
Mortekais avatar
Mortekai Mortekai är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2004
Mortekai Mortekai är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Mortekais avatar

Reg.datum: Jan 2004
gb1: Då borde en KY utbildning kanske vara det mest lämpliga?

Adam N: Tack för dom vänliga orden Mitt problem är dock att jag mer eller mindre måste ha ett åtagande dit jag måste ta mig för med mängden av information och projekt jag involverar mig i betyder att jag får svårt att fokusera mig på det jag verkligen behöver lära mig på egen hand. Jag behöver komma iväg och jag behöver ett alternativ som kan ersätta mitt nuvarande jobb ekonomiskt, även om det blir CSN....

Det finns en del vassa programmerare här i området, som Totoo här på forumet till exempel, men jag vet av erfarenhet att försöka sätta sig ner och utbilda någon samtidigt som man ska jonglera företag, familj och jobb är lite distraherande och inte helt optimalt. Nu tror jag förvisso inte att en utbildning kommer att ge mig all den kunskap som jag behöver, men det ger en grund iallafall och ett bevis på att jag har gått en utbildning.

SweCat: Jag ska kika på lite distanskurser också, fast jag har lite dålig erfarenhet av just den typen av utbildningar. Många kikar tyvärr på utbildningar när man söker folk, så det är en av anledningarna helt klart till att få lite på papper
Mortekai är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat