Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-23, 22:01 #14
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
klein klein är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Originally posted by rhdf@Mar 21 2008, 10:37
nu var det ju inte Fyndvaruhuset som jag direkt syftade på utan sidor som verkligen går in hårt för att likna T.E.X Blocket till utseende, funktion eller namnlikhet
förövrigt hade nog varjen jag eller nån annan en susning om att det var du som stod bakom fyndvaruhuset tills du sa det

och MIN personliga åsikt är att det finns för många annonssidor som från början hade en ambition att bli stora men nu mest är fyllda med konstiga direktöversatta annonser för hundvalpar mm. det är bara att inse fakta, Blocket ligger ett par år före, de kanske inte har snyggaste sidan, men de har ett väl inarbetat namn. För att kunna ens komma i närheten så måste man erbjuda en tjänst som är rätt många snäpp bättre. Varför skulle annars "Kalle Karlsson från knäckebröhult" välja att lägga sin annons där istället för på Blocket som han använt senaste 5 åren
Inte ens Eniro köp & Sälj rå på blocket. Hur skall då nystartade copycats göra det, som inte har miljoner budget?

Skulle gissa copycats på blocket, kommer kanske upp i 1000 besökare per dag .. Att betala för annonser på dessa copycats är bara slänga pengar i sjön. Du får ingen trafik för dom pengarna..

Sedan har vi dessa meninglösa katalogsajter, som ge nada i trafik. Bruka få blufffakturor från någon som hetter infomaster.. Samma sak där! Köp bara ifrån Eniro, så slipper man blir lurad.
klein är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat