Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-21, 20:33 #21
pitbulls avatar
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pitbulls avatar

Reg.datum: May 2004
Citat:
Originally posted by Interface@Mar 21 2008, 18:10
Lol, där fick du mig, med den norska stavningen...men faktum kvarstår; många värdelösa domäner bjuds ut här till fantasisummor, även om man kan värdera en domän olika så måste du medge att det dykt upp många skrattretande försäljningar här genom tiden. Du skriver: " Jasså, och du är domänexperten som ska stå för dessa syrliga kommentarer? I.s.f. vad har du med säljarens begärda pris att göra?" - Ja, om du postar en försäljning på ett forum så är det fritt fram för vem som helst att kommentera, det ingår vare sig du vill eller inte, som sagt, ett forum är ett forum. Håll dig till MissDomain etc annars.

-som någon skrev i en annan tråd (typ); bondfångeri kanske hör hemma på blocket men inte här på wn
Hehe... kan också nämna som ren kuriosa att jag sålde domänen Internett.net för ett par år sedan. (med god förtjänst).

Back to business:

Ok, så du menar (med stöd av ditt resonemang) att om någon vill sälja en produkt/tjänst eller erbjuda en anställning på WN, så ska det vara fritt fram för alla att kommentera detta, med negativa och/eller syrliga kommentarer? T.ex: "Vilken låg lön ni erbjuder. Hos Benke's får man mer i lön", "Oj, vad dyra ni är på webbdesign, jag har en polare som gör det för halva priset."

Hmm... Jag är fortfarande av den uppfattningen att det är marknaden, som bestämmer värdet på en produkt eller tjänst.

/S
pitbull är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat