vilken meningslös debatt -
att sälja datorer gör många och inte gnäller jag för det. Försökte vara ironisk med de fungerade tydligen inte.
Jag fattar inte heller hur jag skulle vara en sämre människa för att jag startar en sajt med annonseringsmöjligheter. Kanske tycker du/ni att ALLA ANDRA annonseringsajter skall LÄGGA ner och att vi bara skall ha en i hela Svergie?
Hur kan vi "snylta" på den kopierade sajtens rykte - jag må vara skånska och dum eller vad ni vill, Fyndvaruhuset erbjuder kostnadsfri annonsering - personlig support - en telefonsupport liksom mailsupport och live chat. Personligen kan jag inte ens hitta ett telefonnummer på blockets sida. Vad jag vet har de ingen live chat support eller? Kan man ringa till blocket och få prata med någon som privatannonsör? Hos oss kan man de och skulle vi inte ha möjlighet att svara just när du ringer lämnar man meddelande och vi ringer upp.
Självklart gör vi alla fel och självklart har jag/vi säkert skickat ett eller flera mejl fel MEN vi sysslar inte med något oseriöst. Jag startade sajten som ett alternativ och de finns minst 100 till som liksom jag vill ha/vara ett alternativ. Sen får ni skratta om ni vill, jag har kul och sen får de bli vad det blir av sajten.
Jag skulle MER än gärna vilja att du förklarar hur JAG kan "snylta" på exempelvis blockets rykte? Eller strunta i det - ni har er åsikt och jag min, anklaga dock ingen förän man med säkerhet vet vad man anklagar någon för. De man träffar på väg upp är samma man springer på då man är på väg ner.
Tack klein för att du förklarar vad SPAM är (för de visste jag ju inte) och sen utelämnar att förklara vad "som inte har gjort opt-in förfarande hos dem" betyder.
I rest my case och återgår till man och barn!
Madelaine