Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-18, 17:21 #21
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Originally posted by ponting@Mar 18 2008, 17:04
Jag har köpt servage på tre år funkat bra nu i två år,jag har över 25st.webbhotell på olika C-linor/ip adresser, har haft web10 nu i 7 år, köpt på tre år,one 6 år, scorpindata nu i 5 år m.m.m Ska nu investera i 5st.webhotell till på olika C-nät/ip adresser. Jag har inte haft några större problem med mina hotell ALLA hotell på dom år jag haft dom.
Det är nog ingen fara att köpa på tre år,har inte haft några problem med det,men inte mer i alla fall. Surftown tre år......två år har gått nu...........
Det enda trubbel jag haft är nertid på web100 i samma tidpunkt som proinet gick ner.
Jag köpte ett livstidkonto på ett amerikanskt webhotelll............peppar..........peppar....ha r hållt än fast det gått 10 år........ta i trä
Nog ingen som har så många webhotell som jag ???

du har inte allt för höga krav på dina hotell väl?
alla de du nämner har haft nertid och strul, vissa har haft stora problem, och vissa har haft mängder med strul i flera varianter som inkompetent personal, nertid, otrevlig support..

inget menat emot dig. du kan ha haft tur och sluppit strulet. grattis till dig .
Servage har blivit hackade flera gånger nu.
Varav ett var en skitgammal kernel..
verkar som om de till och med blev hackade 2 gånger på grund av samma problem...
vilket fall som så hade jag inte använt någon av de hotellen.
men det är kul att det finns någon som faktist haft tur med alla :P.
eller som är en snäll kund som inte klagar är ju också uppskattat kan jag tänka mig :P
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat