Hur tänker du när du startar sådana här trådar egentligen?
Det stavas tangentbord. Dessutom känns det inte särskilt seriöst att antyda att alla andra på forumet använder "skitverktyg" (ja, ihopskrivet) en timme senare för att ingen har bemödat sig om att ge dig gratis produkttips.
Jag har ett microsoft-tangentbord som påminner lite om ibms gamla rejäla doningar. Man får ta i lite när man skriver. Till det har jag en logitech mxlaser 500 tror jag. Enda nackdelen med den är att den har en lite jobbig docka när man skall ladda den. Logitech har ett par billigare tangentbord/möss-produkter (MX3200 tex tror jag) som du bör akta dig från. Jag upplevde ett tydligt lagg i det tangentbordet som gjorde mig helt vansinnig eftersom jag skrev snabbare än tecknen dök upp på skärmen.
Favvotangentbordet är nog dock ändå det som sitter i min X60s (lenovo-laptop). Tillsammans med
klittan blir det bra mycket effektivare att arbeta än att hålla på och flytta händerna fram och tillbaka.
Ett tips för framtiden. Prisjakt har utomordentliga verktyg för att researcha och ta fram bra produkter inkl reviews och betygsättning. Testa dem och inkludera lite produktreviews [i framtida inlägg] som länkar så slipper du framstå som en loser som inte fattar hur internet fungerar ^_^.