Medlem
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
Tack så mycket för svaren! Tydligen försvann min tråd i Feedback forumet =( Men men!
Jag har lagt till mer information under "Om oss" nu, planerar att lägga till mer under kontakta oss. Men det känns lite, mja dubbelt. Men kan lika gärna göra det!
Vad gäller bilderna, ska ta bort dom så fort jag får tid. Sånna där slarvfel som blir.. önskar jag kunde kolla döda länkar någonstans. Har ingen statistik heller på Gate9, det är irriterande.
"Texten i högermenyn när man har klickat på Kategorier (ex CD-DVD) skulle jag vilja ha lite fetare eller med en liten ikon vid varje val."
I högermenyn? Förstår inte riktigt vad du menar... underkategorierna som kommer upp? Eller menar du den mitt på sidan som kommer upp?
"Varför är det bara vissa produkter som man kan gå in "djupt" på och se bild."
Om du menar storleken på bilderna så är jag medveten om att det är väldigt dålig kvalité på de flesta, det är leverantören som tillhandahållit dessa, och i brådskan har vi inte hunnit byta. Har även planerat att göra detta!
Ska även göra en ny class i CSSen tänkte jag så jag kan ha understrykta länkar, det var ett bra tips. Tänkte inte på det!
Tack igen för alla svar!
Mvh
Mattias
|