Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Citat:
Originally posted by -JimmyOh@Mar 12 2008, 07:32
Citat:
Ursprungligen postat av jomper
Jimmy, jag förstår inte hur du kan anse att hotell du har haft i några veckor är så överlägset bäst. Det tyckte du säkert om Proinet också innan du fick problem där?
|
Så det kan du inte förstå? Konstigt. Det har nämligen visat sig att supporten på Oderland har ägnat tid dygnet runt, dag som natt, vardag som helst, åt mina ärenden hos dem. Jag har aldrig stött på en bättre support någonstans. Och angående Proinet, det är fel av dig att dra upp dem i samma samtalsämne. Oderland är tusen ljusår från Proinet och till skillnad från Proinet så vet Oderland vad support är. Jag har för övrigt aldrig tyckt att Proinet var bäst, och kommer aldrig göra det heller.
|
Och du har aldrig någonsin varit kund hos Proinet, utan din leverantör var OneVision. Så varför drar du upp oss när inte vi har någon affärsrelation till varandra för?
Du har heller inte haft någon support hos oss eftersom du inte har varit kund, utan din support var hos din leverantör OneVision som i sin tur använde oss, dock får han uttala sig om vad han tycker, det spelar väl inge roll.
Jag är bara ganska less på dina uttalanden om oss så därför kommenterar jag detta inlägg.
|
Jag kommenterade föregående skribent, därför drogs Ni upp. Tro mig, annars hade jag inte nämnt er i sammanhanget.