 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 193
|
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2007
Inlägg: 193
|
Jag har haft åf-konton ett tag nu och skulle inte klara mig utan dem. Mina kunder har ofta liten datorvana och tycker ändå att det är enklast att kontakta mig oavsett vad de behöver göra. Jag insåg hur mycket tid jag skulle spara om jag hade kunderna på ett och samma ställe där jag lätt kunde installera det de behövde och göra uppdateringar när det behövs.
Tyvärr har det gjort mitt företag känsligt för oplanerade "driftstörningar" och det har det senaste halvåret kostat mig en hel del ofakturerbar tid (så jag har nog snarare förlorat tid på mitt åf-konto)...
Det är väl den största nackdelen som återförsäljare, drabbas webbhotellet av en krasch så står man ganska handfallen och i värsta fall går man ner på knäna.
Fast då får man se till att ha ett till åf-konto hos ett annat webbhotell!
|