Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-08, 01:12 #10
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
fenrik fenrik är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2007
Är det "olagligt" med NOFRAMES optimering?

Som sagt SEO vänlig eller ej så har det för min e-butik utan tvekan gått bra att komma riktigt bra till, även på svårare sökord/fraser.

Blir ju däremot orolig när jag får höra spammade ord och borta från Google etc, där skulle jag gärna vilja veta mer specifikt så jag själv inte råkar ut för samma. Återkom gärna.

Jag har själv svårt att tro, att ett företag som erbjuder SEO/e-butik eller lösning av vilket slag, skulle kunna vara verksamma om det förekom enligt tex google otillåtna metoder. Det skulle väl ganska snabbt visa sig med tanke på antalet butiker som e-butik.se faktiskt har igång.

Andra företag som faktiskt arbetat med sådana metoder har ju blivit avstängda/blockerade från Google, satta i konkurs med mera.

Och som svar, jag köper inte all min trafik, vill påstå att det är ungefär 75% som jag inte betalar för. Adwords skulle jag väl gärna slippa med tanke på kostnaden (c:a 10-15k + moms/månad) men det är också den enda marknadsföringen som jag aktivt betalar för, för att generera trafik.
fenrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat