|
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: May 2004
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: May 2004
|
Förhandlingarna är avbrutna med dansken som bjöd 21 000 för sidan. Vi var inte alls överens om villkoren för den fortsatta driften av sidan.
Jag kanske skulle ha nämnt i ursprungsposten att jag ej kommer att sälja till någon som köper siten kortsiktigt av seo, spam, nyhetsbrev, eller andra oseriösa skäl.
Den nya ägaren ska ha som ambition att driva forumet vidare. Hur det drivs i detalj lägger jag mig inte i, men pitbullforum.se ska även i framtiden vara ett forum för pitbulls, allt annat är ointressant. Jag vill överlämna forumet med gott samvete inför forumets medlemmar.
Vid försäljning kommer ett avtal att upprättas där köparen förbinder sig att driva forumet vidare. Om avtalet bryts: I will hunt you down...
Så...
Vi kör väl ett varv igen. Om du alltid har drömt om att frottera dig med Sveriges pitbullägare så har du nu chansen att bli lycklig ägare till Nordens, ja kanske Europas största pitbullforum.
Bud i tråden eller via PM, det går också bra att slå en signal för den som så önskar. 070-454 84 76
/Stefan
|