Nykomling
|
|
Reg.datum: Apr 2007
|
|
Nykomling
Reg.datum: Apr 2007
|
sasserdude:
Den här webbplatsen hänvisar till platser som går att låna pengar från. Det finns trots allt en anledning till att den genererar så många leads och sales som den gör; det är ju för att besökarna som skickas vidare till långgivare trots allt är intresserade av ett lån från dem. Det är väll egentligen värre om du presenterar orelevant reklam till besökare, om vi pratar moralfrågor det vill säga? Det går diskuteras ganska länge om det, men tror du kan hitta en mer relevant forumsdel för sådana diskussioner. Jag letar efter personer som bara är intresserade av en webbplats som är väl fungerande i sin branch och som redan genererar en hyffsad mängd pengar i månaden utan besvär; så att de antingen kan bara behålla den som den är eller utveckla den vidare hur de nu vill.
Visst kan jag utveckla den själv och få den bli mer seriös, men mitt intresse är inte detta utan det är att sälja den - och det jag utgår ifrån när jag tänker mig värdet på webbplatsen är den inkomst som varit på den. Så att vi slipper fortsatta diskussioner om det här, starta en ny tråd om området om det intresserar dig för om du inte är intresserad av budgivning så bidrar du inget till budgivningen i sig heller.
expression:
Jag tänker inte sälja den för mindre än ett års inkomst (som tidigare varit) och om inte någon är villig att lägga ett sådant bud kommer jag att behålla webbplatsen. Varför skulle jag sälja en sidan för låt oss säga 2000 kronor när jag tjänar tillbaka det på maximalt 2 månader? Det är inte logiskt.
|