Nykomling
|
|
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 2
|
|
Nykomling
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 2
|
Hej Fabian!
Jag har följt din tråd med spänning i ett år.
Visst har SoftIT haft problem med avgrävda kablar, utbyte av elnät i fastigheten som har orsakat avbrott under året som gått.
Lite kul läsning angående Advantage Database Server, där du framställer oss att inte ha koll på den produkten. Vi är distributörer för Advantage Database Server i skandinavien sedan 2001...
Ang. avbrottet pga. DNS ändringen...
Du meddelade oss tidigare att du ska flytta till ett annat hotell. Jag måste säga att jag inte klandrar vår personal att tro att du hade flyttat när det dök upp DNS ändringar från nic.se.
Jag läser här att du ska flytta på fredag, kanske meddelar du oss då?
Jag kan förstå om en kund är upprörd när en tjänst man betalar för inte fungerar och det kan jag bara be om ursäkt för.
Om man är missnöjd ska man framföra det, man kan vara arg och det är ok, MEN att uppföra sig rent ut sagt illa utan att ge några exempel, ger oftast motsatt effekt.
Den effekten har tyvärr drabbat dig...
Med vänlig hälsning
SoftIT AB
Micael Wäxby
|