Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-04, 21:26 #20
Adestro Adestro är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 1 036
Adestro Adestro är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2007
Inlägg: 1 036
Kör med Visma Enskild Firma och det fungerar bra men många småsaker saker irriterar en. Det går t.ex. inte att ange IBAN nummer på faktura, och inte heller ha en engelsk version av en faktura. Så utlandshandel blir krångligt.

Sen när man skriver ut som PDF pekar den alltid på Vismas egen mapp i mina dokument, tycker det är en självklarhet att man själv ska kunna ställa in standardmappp. Jag har löst det med en genväg till önskad standardmapp i Vismas mapp.

Och lite andra småsaker. Har jag fel i ovanstående blir jag verkligen glad om någon rättar mig. Hade även lite problem att få en nyckel av SPCS efter betalning av faktura, fick själv höra av mig för att få den skickad.

För övrigt kan du köra på demo-versionen hur länge som helst. När den går ut installerar du en ny rakt över och tiden förängs med 45 dagar men bokföringen är kvar som vanligt (nej, jag snålåker inte på detta sätt). Förstår inte hur Visma/SPCS kan ha ett sånt monopol som de faktiskt har, deras grejer är ju långt ifrån perfekt.
Adestro är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat