Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-04, 16:30 #18
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Att media inte skriver om det längre är väl inte så konstigt? Media skriver om nyheter (för det mesta) och ett fenomen kan inte vara en nyhet hur länge som helst.

Facebook har mognat precis som alla webbsidor och nätbaserade tjänster gör med tiden. Om Facebook kommer att finnas kvar om fem år beror helt och hållet på hur de lyckas utveckla tjänsten och behålla sina användares intresse för densamma.

I min bekantskapskrets så används Facebook för att annonsera ut bjudningar, fester, evenemang, födelsedagar, mm, mm. Jag måste ha ett konto på Facebook om jag vill ha ett socialt liv vid sidan om arbetet. Så länge Facebook kan hålla ett sådant grepp om människors liv så kommer tjänsten att leva vidare även om ingen uppskattar den. Jag föredrar den gamla djungeltelegrafen då man ringer varandra för att informera om olika aktiviteter. I vilket fall så tror jag att Facebook är starkare än någonsin då det har blivit ett sätt att kommunicera på, precis som telefonen, messenger, snigelpost, fax och mail. I framtiden kanske en affärskontakt först kan anses vara officiellt etablerad när två företag addat varandra på Facebook . Det troliga är väl ändå att Facebook dör ut efter några år för att ersättas av något nytt och spännande. Men vem vet...
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat