Någon som har samma problem som mig med att Binero är seeega när det gäller support? Ny kund, fick problem med att statistiken inte funkade. Mejlade för en vecka sedan men inget verkar hända... jag förstår att vissa saker tar lång tid att lösa, vad jag dock inte gillar är denna tystnaden. Har mejlat några gånger och frågat vad som tar sådan tid, har inte fått svar utom en gång när jag skrev i kommentarerna på deras blogg. Svaret var dock inte direkt upplysande utan bara en uppmaning att vänta lite till...
Återigen, har egentligen inga problem med att vänta utan mera att vänta utan att veta vad jag väntar på. Sitter det en tekniker dygnet runt och gråter för att han inte kan lösa mitt problem eller är mitt ärende bara lågprioriterat och ligger underst i en hög av "viktigare" saker att göra? <_<
Förhoppningsvis läser någon på Binero denna tråden och dessutom har jag återigen skickat ett mejl så något BÖR väl hända...