Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-03, 00:14 #48
Normans avatar
Norman Norman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
Norman Norman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Normans avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Originally posted by guran@Mar 3 2008, 00:44
Suck, suck, suck Vad ska jag säga mer om Proinet. Jo, jag tycker synd om dem, men det räcker inte direkt. Undrar om de tycker synd om några kunder eller ser de bara kunderna som ena jobbiga typer bara.
Så fort jag kommer åt de databaser jag har hos dem så flyttas allt från dem. Just nu går det inte att göra så mycket så länge de hållar kundernas databaser mer eller mindre som gisslan.
Och ni som hela tiden ska lägga inlägg av typ man får vad man betalar för, sluta med det för det argumenten håller inte. Det ingår i affärsmodellen var prissättningen ska ligga. Lågt pris - många kunder. Det ska generera tillräckligt med pengar att hålla med både teknik och kompetent personal. Tills antalet kunder finns, får man låna upp pengar.
I vissa fall stämmer det att lågt pris / många kunder ska generera pengar för teknik och personal.
Dock händer det rätt ofta att det inte är fallet.

I proinets fall så gjorde de ett misstag att inte uppdatera kernel i tid, men att bara slänga upp databaser i all haffs tror jag inte går. Att det skulle vara nån slags gisslantagande av databaser är bara befängt.
Norman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat