Visa ett inlägg
Oläst 2008-03-02, 12:00 #39
Adam N Adam N är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 205
Adam N Adam N är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 205
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyOh
Citat:
Ursprungligen postat av htiawe
Fredrik S: Jag tycker inte att det är för mycket begärt att de ser till att den skräpiga tjänsten man betalat för, fungerar. Om det stod på Proinets hemsida att man abbonerar på en tjänst som inte fungerar så skulle det naturligtsvis ha varit en annan sak.
Om de inte kan sköta den tjänst som de utlovat, till den prissättningen de har, så får de väl helt enkelt höja priset så att de kan tillhandahålla den servicen som de lovat.

Eller så borde de kanske fundera på att lägga ner hela sin verksamhet? Jag menar, med en sådan oerhörd bristfällig support ser jag inget hopp i, inte någonstans. Bye bye Proinet...
Kan bara hålla med. De har sedan länge passerat gränsen för vad man
kan förvänta sig av ett seriöst företag. Det är tragiskt att de har blivit
hackade, men det de själva har gjort i samband med sabotaget och
efter det är snudd på ännu mera tragiskt.

Det visar att de inte har gjort tillräckligt med förebyggande arbete och
de har tyvärr inte lärt tillräckligt av det som hände i höstas.
Adam N är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat