Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Nu har jag mailat Binero med en fråga 2 gånger, 11 feb och 25 feb. Fortfarande inget svar, tydligen gäller inte svar inom 24h mig, så jag ställer frågan här i tråden.
Faktura: 34692
Jag beställde och betalade 3 domäner hos Binero, men på nått konstigt sätt misslyckades Binero regga dessa. Hur får jag tillbaka pengarna?
/Kund sedan 3 år, men inte så länge till
|
Sådana här ärende tar man via telefon, vad är det som är så svårt med det?
då får du svar direkt med, mindre viktiga ärende tar man via mail.
Citat:
Originally posted by -pokerstjärna@Mar 2 2008, 09:50
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Om man har en support adress och ett ticket system så är det väl meningen att man ska svara på mail??? Annars kan Binero lika gärna radera support-adressen Hade jag velat ringa hade jag ringt, jag valde maila då förväntar jag mig ett svar Djävligt simpelt
|
Jo förstår vad du menar, men nu är dom sega.
En sak jag kom på nu är att deras direktbetalning suger och jag har tidigare mailat dom ett par gånger om det.
När man ska göra en direktbetalning med kort så står det ofta att betalningen gick inte igenom eller att nåt fel har uppstått.
Endå så dras det av pengar från kortet, fixa problemet eller byt betaltjänst
|
Om betalningen inte går igenom så drar dom inga pengar, jag tror mer att något annat har hänt här, jag har fått några gånger sådan text och då drog dom inga pengar.
//Fredrik J