Visa ett inlägg
Oläst 2004-08-23, 23:45 #8
Matss avatar
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: May 2003
Mats Mats är inte uppkopplad
Supermoderator
Matss avatar

Reg.datum: May 2003
Mycket intressant läsning om hur en "vanlig" tjej ser på detta med erotik och porr, dessvärre är det ju pengar som styr hela branschen och bolagen som ger ut filmer släpper ju sånt som "kunderna" vill ha och jag är övertygad om att 90% av alla p-filmer som produceras säljs till män av ett enda syfte. Att titta på som onaniobjekt.

Eftersom jag själv jobbat i 10 år med att sälja porrfilm så tycker jag mig veta vad män vill ha och det är inte beskrivningen som du ger ovan. (Tyvärr) Dom vill ha "klippfilm" utan handlig som fyller ett enda syfte och det är att ha något att titta på när dom onanerar.

Däremot ser jag en tydlig tendens till att tjejer dom senaste två-tre åren börjar bejaka sina intressen och det syns inte minst på utforming/färg/kvalitet på sexleksaker, förut när män tillverkade leksaker så som dom trodde att tjejerna ville ha dom, då var dom naturfärgade, iskalla, hårda och groteska. Nu är dom betydligt mer smakfulla och tjejjiga.

Jag ser även en mycket större efterfrågan på snygga filmer typ Andrew Blake men tyvärr produceras det alldeles för lite sånt, vi får hoppas att efterfrågan blir större från tjejer så att det händer nåt i branschen.

Jag rensade bort en massa tjafs från tråden också, hoppas ni ursäktar men jag tyckte att det blev lite för OT.

// Mats
Mats är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat