Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-28, 22:37 #63
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
Citat:
Ursprungligen postat av thezaugg
Jag hade inte behövt ha 36 ärenden om allt hade fungerat som det ska.
Inom 24h knappast men visst får man ett autosvar inom några sek men det är väl ingen supprt eller hur? Väntar fortfarande på svar ifrån dem i söndags. Men jag fick ju svar här i alla fall.

Antalet ärenden var egentligen irrelevant, i synnerhet med tanke på att du har varit kund hos oss väldigt länge. Det jag istället ville belysa var det faktum att du inte har behövt vänta upp till en vecka på svar från oss.

Vi ger snabba supportsvar men du har inte kunnat läsa dem pga en konflikt mellan Kayako och Yahoo. Detta resulterar i att de svar som vi (och andra som använder Kayako) har skickat dig inte visas upp ordentligt i din Yahoo-mail. Det var därför jag ringde dig (utan att få svar) och även ringde din bror (och lämnade meddelande om att du skulle ringa oss) samt att jag besvarade dig här på WN (och bad dig ringa oss).

Du har dock skickat oss ytterligare ett e-postsvar, från din Yahoo-adress, till vår Kayako. Det har likaså blivit besvarat, om än att du som sagt inte kommer kunna läsa det svaret via Yahoo. Du behöver logga in i Kayako för att läsa våra svar, det är vad vi vill ge dig instruktioner om över telefon.

Förövrigt så var det jag som stängde dina ärenden från i söndags (frågorna om varför du fått 14 st exemplar av vårt nyhetsbrev). Detta eftersom jag besvarade dina frågor här på WN, att det (vårt nyhetsbrevsutskick) redan har diskuterats i en annan tråd här samt att vi även har bloggat om det (nyhetsbrevet). Jag ska dock omedelbart öppna dessa stängda ärenden och besvara dig även där.

Citat:
Ursprungligen postat av thezaugg
Ni kanske ska byta från Kayako om dem inte kan hantera en av världens mest använda mail tjänst.
Ja, vi håller på att se över möjligheten att byta från ett av världens mest använda supportsystem i samband med övergången till vårt nya system. Till dess hoppas jag att Kayako eller Yahoo (är personligen inte medveten om vem som bär ansvaret för detta) kan lösa konflikten dem emellan.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat