Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-28, 22:18 #23
EmilF EmilF är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2007
EmilF EmilF är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2007
Well, jag var på Binero innan jag bytte till Proinet. Omedelbart fick jag problem med det mesta och blev halvt galen på att kontrollpanelen var så otroligt långsam. Det slutade med att jag mailade Binero och drog tillbaka min uppsägning.

Älskar Binero, sidorna fungerar bra (snabbt) och kontrollpanelen är en fröjd att använda. Bäst av allt är supporten som alltid varit snabb och trevlig. Bloggen är guld värd, det känns som att man får en helt annan närhet till människorna bakom Binero och det verkar vara toppen folk.

Med det sagt tycker jag att hackerattackerna mot Proinet är för jävliga. Visst, de har uppenbarligen inte haft vidare bra skydd och man blir så in i helvete förbannad på att de gång efter gång vägrar att informera sina kunder ordentligt. De skulle tjäna så mycket på att ha någon sida externt där de skriver nån rad varje timme när det händer något så man vet vad som händer. Men att som "hacker" gå in och bara satsa på att förstöra för alla inblandade är så otroligt svinigt, jag hoppas verkligen de åker på en käftsmäll av farbror blå.
EmilF är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat