Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-28, 16:25 #61
thezaugg thezaugg är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
thezaugg thezaugg är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Markus, du har haft 36 st ärenden hos oss och vad jag kan se så har du i praktiskt taget alla fall (jag har givetvis inte kontrollerat varje ärende) fått svar inom 24 timmar (och snabbare än så). Det verkar dock som att du har en e-postadress hos Yahoo och dessa kan inte alltid visa upp svaren från vårt supportsystem (Kayako) ordentligt. Du kan istället logga in i vårt supportsystem för att se våra svar.

Har även försökt ringa dig, dock utan svar. Fick tag i din bror och lämnade ett meddelande till honom likaså. Du får mer än gärna slå oss en signal om detta, vi finns på 020-24 08 00 (0771-24 08 00 om man ringer från mobil).

När det gäller länken för onlinebetalningar (som skickas ut via e-post) så har vi noterat att det är problem med den i vissa webbläsare (t ex Firefox). Felsökning pågår givetvis där. Man kan även hitta denna länk (som fungerar för alla) i vårt kundcenter, under "Mina fakturor".
Jag hade inte behövt ha 36 ärenden om allt hade fungerat som det ska.

Inom 24h knappast men visst får man ett autosvar inom några sek men det är väl ingen supprt eller hur? Väntar fortfarande på svar ifrån dem i söndags. Men jag fick ju svar här i alla fall.

Ni kanske ska byta från Kayako om dem inte kan hantera en av världens mest använda mail tjänst.
thezaugg är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat