Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-28, 09:18 #17
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2004
guran guran är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2004
Det skulle kanske gå att vända på det hela så att en länk är klickbar för en medlem som har gjort minst 100 inlägg. Det är egentligen inte den nya medlemmen som drabbas av icke klickbara länkar utan de medlemmar som har varit med ett tag eftesom dilemmat drabbar dem.

Vem som är en seriös medlem är väldigt subjectivt och hur ska det egentligen rankas? Kanske det skulle finnas en funktion för betygsättning av ett inlägg. Räcker i princip med att väja mellan "relevant" och "icke relevant" inlägg. Efter ett antal icke relevanta inlägg så kan medlemmen stängas av för postning av inlägg.

Nu handlade denna tråd inte om detta utan om klickbara länkar. Jag tycker att nuvarande system är bra och egentligen ingen stor fråga att diskutera. Eftersom jag använder mig av Opera så är klick på en länk mycket enkelt. Dubbelklicka på länken och det kommer upp en meny där man väljer "Gå till adress". Jag förmodar att denna funktion kommer att läggas till i FF och kanske även i IE eftersom de brukar härma smarta funktioner från Opera.
guran är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat