Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-27, 19:07 #17
dannegrun dannegrun är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2004
dannegrun dannegrun är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2004
Jag ligger kvar med mitt ÅF-konto och kommer nog göra det också som det ser ut idag. Får dock de närmaste veckorna utvisa vad jag kommer göra beroende på hur de fixar till problemen som återstår och vad de ändrar i tjänsteutbud.

Jag har även skaffat Binero och Oderland. Gillar inte alls Bineros kontrollpanel. Funkar inte direkt optimalt (saknar massa funktioner och tycker den går lite segt (kan vara för att jag kör Mac dock). Dock verkar de vara på väg att byta ut den så det bådar gott.

Oderland verkar vara ett guldhotell. Har iofs bara haft det en vecka så ska inte ge dem alltför mycket ros ännu, men det som jag har läst här på forumet och på andra forum samt upplevt själv så verkar de vara riktigt bra.

Har även ett konto på Loopia. Skaffade när de körde 1kr-för-ett-år-kampanj. Kommer nog avsluta det när perioden löper ut och flytta sidan till Oderland istället. Saknar alldeles för mycket funktionalitet hos Loopia, men de är annars väldigt stabila och bra. Deras domäntjänst är kanon. Har alla mina parkerade domäner där...

/Danne...
dannegrun är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat