Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-26, 17:53 #16
mr_lundis mr_lundis är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2006
mr_lundis mr_lundis är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2006
Citat:
Originally posted by tommiehansen@Feb 25 2008, 22:09
Njaäe, kruxet är att WYM fortfarande är så ungt. Nåja.. det är inget akut problem längre detta ändå, ämnet är dock intressant och kan tänka mig att det är många där ute som tycker det är grymt irriterande med alla dessa bra editorer som inte riktigt går att använda i den riktiga världen.
Visst är WYMEditor en ung editor, men utvecklingen av den går snabbt. Jag har följt projektet enda sedan version 0.2 (det var för ca 6-8 månader sedan, tror jag) och den har hänt mycket sedan dess. Det går åt rätt håll, och snart är nog WYM redo för "riktiga projekt" och inte bara småsidor.

Så om man håller på med ett långsiktigt projekt i dagsläget tycker jag att man definitivt bör överväga WYM. Speciellt då WYM är i dagsläget den enda fria och aktivt utvecklade WYSIWYM editorn som finns på marknaden. Visst kan man man hacka och gröta runt med TinyMCE för att uppnå samma funktionallitet, men det är lite utav en overkill för de flesta. WYSIWYM har ju många fördelar över WYSIWYG, speciellt om man är på jakt efter korrekt och "ren" mark-up.
mr_lundis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat