Flitig postare
|
|
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
|
Hade nästan bestämt mig för Teller+Samport men efter att ha läst rörande diverse problem med att (citerar från andra tråden) "bla kunden skickas inte tillbaka till butiken, så köpet registreras inte hos mig men pengarna dras ändå av samport." och att "Samport klarar inte av att hantera specialtecken." så blev jag osäker. Paratade med Samports supportavdelning och dom förslog att man skulle skriva ett script som löste problemet med specialtecknen, rörande varningsrutan som dyker upp som får kunderna att avbryta köpet (i vissa fall) fanns det inget att göra tydligen.
Vi har ju en hostad lösning från Payer idag men har inte upplevt detta problem, jag gjorde iof. bara något enkelt testköp när vi startade upp också så jag är osäker på om bi har denna varningsruta också. Är detta problem specifikt för just Samport?
|