Citat:
Originally posted by svartis@Feb 22 2008, 19:51
Saknar gamla proinet där kjette till 99% svarade på mail. När jag fått svar och fått tag på honom har jag alltid blivit professionellt bemött och fått förstklassig support.
Men detta är bara för mycket.... Jag har nu fortfarande inte fått något lösenord eller support i huvudtaget. Har jag mailat supporten har jag fått svar att jag skulle ringa,, jahapp, ringer,, blir ombedd IGEN att maila, fast ett annan mail.. Inget svar.. Ringer igen,, blir lovad att det ska fixas samma kväll (onsdags) om jag bara mailar till en tredje mail... No action.. Ringer ytterligare igen och får till svar att tyvärr,, det är kö på mailen...
Nu väntar jag till helgen och ser om kjette dyker upp på msn,, annars skiter jag fan i detta.. Jag har haft tålamod med proinets strul tack vare att jag alltid fått förklassig support. Men tålamodet börjar ta slut. Som sagt,, om jag nu inte stöter på kjette på msn under helgen, blir det nog till att byta.. Kan inte vara kund på ett webbhotell bara för nostalgins skull.
|
jag har inte heller fått något nytt lösen, har mailat dom för 2 dagar sen snart =(