Flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Oct 2007
Inlägg: 358
|
Jag visste inte att det fanns en sådan brist på förtroende för våra svenska poliser... De gånger vi har haft med polisen att göra, har de visat sig ytterst kompetenta.
Men oavsett hur "glasklart" man kan tänka sig ett brott är, så är det inte tillåtet att ta lagen i egna händer. Vi har kontaktat personen som publicerade personuppgifterna, och de tog omedelbart bort dem, när de fick reda på att det rörde sig om ett hemligt telefonnummer, och att personen i fråga inte uppskattade att de fanns tillgängliga på hemsidan. Jag ser därför ingen anledning till att vi ska stänga av denna persons konto, när de visat välvilja till att följa de lagar och regler som gäller.
Det handlar absolut inte om att vi vill tjäna några hundralappar, utan snarare om god kundservice.
Hur hade ni reagerat om ni av "misstag" råkat bryta mot villkor eller lagar, och er leverantör hade stängt av er omedelbart, utan att först höra av sig och föra en diskussion?
|