Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-21, 00:36 #12
Internet Swedens avatar
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Apr 2005
Internet Sweden Internet Sweden är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Internet Swedens avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Originally posted by tartareandesire@Feb 21 2008, 01:03
Hehe, detsamma du, mina vänner har nog inget intresse av att träffa dig =) Det är ingen fantasi konstigt nog, det framgår tydligt av vad du själv skrivit här och din egen sajt att du ägnar dig åt domänhandel. Erkänner du inte det så ljuger du ju uppenbarligen antingen här eller där, det har inget med mig att göra. Du får ägna dig åt vad du vill, känner du ett behov av att skylla ifrån dig så kanske det ligger något mer bakom det hela? =)

Du om någon borde inse att det inte går att ha ett kristallklart regelverk som per automatik avgör mål utan det kommer alltid att finnas ärenden där man t.ex. måste bedöma om ond tro är inblandat eller inte. Förhoppniningsvis gör sådana här mål det svårare för några av de mindre seriösa aktörerna på webben att kränga sina typo-domäner och liknande framöver.
Jag är medveten om vad som står på sidan, men det är heller inte frekvent jag säljer domäner, de flesta används på ett eller annat sätt. Mätt i antal domänförsäljningar jag skrivit mitt namn på tillhör jag nog de lägsta 20% på WN, vilket då gör i princip alla på WN till "främst domänhandlare" i dina ögon.

jag har vidare inget "ekonomiskt intresse i att man får registrera i princip vad man vill " - förstår inte hur du tänker för det är precis det man får nu och jag förespråkar en förändring som bekant; Ett tydligt regelverk som gäller lika för alla.

Och inte av den godtycklighet som du verkar tycka ska finnas när lusten faller på - tydliga regelverk behöver aldrig ifrågasättas om det sköts konsekvent. Så är inte fallet nu, utan varierar beroende på vem som tilldelas som tvistlösare.
Internet Sweden är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat