Flitig postare
|
|
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 426
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Dec 2004
Inlägg: 426
|
Hade solklart sagt HP om det inte vore för deras kassa RMA-hantering - har man handlat servrar för över en miljon så förväntar iaf jag mig att man får lite bättre service än en telefondroid som säger att man ska "uppdatera firmwaren"... Till deras försvar kan dock sägas att de i princip aldrig går sönder.
Dell har väldigt hög feltolerans och ryktet bland folk som handlar datorkomponenter på spotmarknaden är att de köper sakerna andra inte vill ha på grund av kvalitetsproblem, vilket med tanke på hur mycket Dell-burkarna strular inte ter sig helt osant.
IBMs kärror snurrar på fint men är ganska "egna" vad gäller konfiguration, tillbehör, anslutningar (förbannad vare deras skärm/tangentbordskontakt), etc.
F-S har vi bara någon enstaka burk av så de kan jag inte yttra mig om.
|