Ämne: ANG PROINET
Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-18, 19:24 #13
theflowmachine theflowmachine är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 99
theflowmachine theflowmachine är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 99
Citat:
Originally posted by tartareandesire+Feb 18 2008+ 13:22--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (tartareandesire+Feb 18 2008 @ 13:22) Backup ingår inte i support... [/b]

Vad babblar du om?

Enligt Proinets hemsida ingår dagliga backuper. Att sedan de kommer med ursäkter för varför det inte har fungerat är ren nonsens.

Ett fungerande skalsydd, backup och riskhantering ingår i webbhotell-konceptet. De som driver ett webbhotell utan de grundläggande principerna driver enbart en hobbyverksamhet, inte ett vinstdrivande företag. Annars kunde vem som helst köpa ett par datorer och fixa en snygg hemsida, och kalla det för "webbhotell". Det är exakt vad Proinet har gjort.

Det ÄR falsk marknadsföring det handlar om. Hackers har bara påpekat bristerna, felet ligger fortfarande hos Proinet.

<!--QuoteBegin--tartareandesire

Det bör framgå tydligt när man tecknar avtal med webbhotellet hur backup sköts och om sådan är bristfällig så bör man också lämpligtvis informera sina kunder om hur man gör detta på egen hand.[/quote]
Och hur skulle detta vara möjligt? Be webbhotellet att återställa en valfri backup? När det tar flera hundra kronor för jobbet?

De har dessutom kommit med en del konstiga svar om varför återställning av backuper inte har fungerat. Läs tråden igen.
theflowmachine är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat