Citat:
|
Ursprungligen postat av Internet Sweden
Ja visst är det snyggt!!
gissar att du har har läst SEO.se´s blogg...undrar vem som tipsade dem om det  h34r:
|
Jodå, vackert och inte alls så att man kan börja ana ugglor i mossen... :P
Just den Googlesökningen har jag haft sparad ett litet tag däremot
Det var först i efterhand som jag läste inläggen på SEO.se du tipsade om (hade läst dem innan med, men glömt bort dem). Min Googlesökning skiljer sig en del från den som SEO.se hade gjort däremot, det blir lite fler träffar på de införskaffade domännamnen med "min" sökning.
Så det var du som tipsade om inläggen jag läst (och glömt bort) efter att jag gjort sökningen som jag sedan publicerade efter ditt tips
(vad det hela nu spelar för roll =)
Var även tvungen att ta upp detta i min blogg, har fram tills nu dragit mig för att skriva om sådant här av någon anledning. Ju mer sådant här lyfts fram i ljuset, ju ovanligare blir det (förhoppningsvis).
Vet inte om det är tillåtet att länka till artikeln?
Citat:
|
Ursprungligen postat av daniel_
|
Säker på att alla de träffarna är just från SEO-logik? Jag bevivlar det inte, men jag har sådär spontant inte sett något lika otvetydigt som det som syns i Googlesökningen jag länkade till. Att SEO-branchen innehåller många aktörer som har lite "shady" metoder är ju inget man kan bestrida på något som helst sätt däremot.
De där sidorna som återfinns via sökninen du länkade till innehåller för övrigt säkerhetshål...