Visa ett inlägg
Oläst 2004-08-20, 23:46 #12
mistress mistress är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
mistress mistress är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Tack Mats...
Jo jag vet att man bör ange alternativa typsnitt och brukar så göra... Du var inte alls krånglig, utan mkt tydlig. :-)
Men i detta fall är det av yttersta vikt att siten visas med Script MT Bold där jag valt det så, för att matcha restaurangens (ses på indexsidans bakgrundsbild) skylt. Det ska följa hela siten i rubriker och länkar...

SNÄLLA! Behöver hjälp Är det någon som kan förklara hur man bäddar in teckensnitt och helst också
styr upp det så - dvs till alla de som inte valt förinställningar eller vägra "tanka" ner teckensnittet.

Kan jag styra över dessa "motståndare" också på något sätt, så siten visas som det var tänkt? Vill inte "default-misshandlas".... Eller måste jag väla ett alternativ för dessa?
Obs vill heller absolut inte byta ut txt mot Gif-filer eller annan grafik.fil, utan ren html-text måste det vara... Konstigt det med menyerna? Ska se om jag kan fixa detta... Tack för förtydligandet.

Shit!!! Trodde verkligen att Script MT Bold var ett standarsnitt... Annars hade jag inte vågat göra så här...
Är ni många som inte har det???

Nu är länkarna klara och det mesta andra korrigerat, som Ni påpekat, utom färger som jag är nöjd med, samt lite ändrat, nu fattas bara metatext på sidorna, men det får jag avvakta lite med, har sutttit i två-tre veckor med denna site och måste fixa andra saker som ligger efter...
Nu väntar jag på Google och Sunet som fått inbjudan... Är det någon ide att testa Dmoz nu mera? Då måste man visst ha tååååålamod, läste om detta här, och har märkt själv...
Shit så måste man motvilligt regga på Yahoo för att få lägga in siter där... Till Alta och Fast tror jag man går den vägen via Yahoo's tvångsregg (eller via betalning=uteslutet) numera...
OSV...
Kram i natten,
Mistress
mistress är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat