Citat:
Verkar var något skumt problem eftersom vi har samma problem från 5 olika uppkopplingar samtidigt. Tror inte heller att det beror på mitt webhotell. Enligt statusen har servern varit uppe i 15 dagar.
Mitt webbhotell håller på och jobbar för fullt för att lösa problemet, men trodde sist när jag hörde från dom att det berodde på min internetlevrantör efter samtal med sin egen. Jag väntar mer information under dagen. Hur går det för dig?
|
När jag skrev igår trodde de att felet ligger hos min internetleverantör, men det är jag som sagt rätt säker nu på att det inte gör. Ska skriva igen, men har inte hunnit. Stressig vecka...
Citat:
Det ser ut som att Telia byter trafik med gblx i Stockholm i det här fallet. Om det är flera i Sverige (även från andra nät) som har problem med att nå dom här sidorna i Kanada så gissar jag att det är antingen är gblx eller hophone.net som har nätproblem. Då borde det ju vara er leverantör som ska klaga på sin operatör/isp som sen i sin tur får klaga på gblx att folk i Sverige inte kan nå IP´n i Kanada.
|
Och i Norge...