Visa ett inlägg
Oläst 2004-08-20, 02:52 #10
mistress mistress är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
mistress mistress är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Tusen Tack Tomas för länken, tänkte på det men då Eniro verkat tagit bort karta till företag, lät jag det bero... Tänkte att Alla hittar väl dit... :-) Toppen att karta går till adress!
Tack för de snälla orden, satt väl någon dag och lekte fram collaget...
Då jag gör sidor billigt och till med som i detta fall som gåva, är det standard (mitt villkor) att jag lägger en egen sida med lite PR och länkar. Detta är mina "hundår" inom webmakeri, och om några år kan jag kanske skörda... Personligen tycker också att det är sött att visa känslor och dediceringar, så där håller jag inte med, jag gillar att läsas andras dylika, och vet att andra gör det... (Kanske typiskt kvinnligt?)
Därtill, gillar man god mat och livets goda är steget inte helt långt borta från sköna prylar och t.ex. antikt...
Så där blir vi lite oense. ;-)

Tack för länkförslagen, gjorde typ så när jag gjorde Smögens Antiks hemsida, med länkar till Smögen och det funkar väldigt bra, ska självklart och tacksamt ta till mig ALLA Dina tips.

Stockholmare - är man ju i botten... Ska genast tänka om angående lunchen…
Millioner Tack, för att Du gett mig så mycket av Din tid och kunskap.

Grazzy och alla andra som gillar god mat: jag lovar ni blir inte besvikna: Vilken mat, det roliga är ju argare kocken är ju godare mat lagar han, min väninna retar honom allt som oftast. När gästerna får en extra god pizza händer det att dem frågar: Är kocken arg idag? Det var extra gott!
Det är lite av underhållning och ta del av alla turer, tonen kan vara lite annorlunda än vad man är van vid, men atmosfären mycket hjärtlig… och livlig...

Tack alla Ni som tyckt innan, jag har ändrat - och tänkt till på vad Ni sagt - i princip på alla punkter, och nu ser det mycket bättre ut. (Ni ska veta vilket yrväder jag tyvärr är – så här mycket struktur är sällan jag lyckas åstadkomma, det är nog det mesta hittills...)
Allt tack vare bra feedback. Nu känns det bättre, nu ska jag gå på Tomas råd och länka mm.
Hej så länge!
TACK!
mistress är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat