Ämne: Proinet nere?
Visa ett inlägg
Oläst 2008-02-15, 06:58 #157
Staffanoss avatar
Staffanos Staffanos är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2008
Staffanos Staffanos är inte uppkopplad
Medlem
Staffanoss avatar

Reg.datum: Feb 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Osiris
Citat:
Ursprungligen postat av Urkburk
Kan någon moderator vara snäll och döpa om tråden till Staffanos och JimmyOhs privata gnällorgie..?....
....
Folk fortsätter ändå att gnälla
Bra rutet Har man råd med reklam i radio så har man nog prioriterat väldigt konstigt om man tror att ett bra webbhotell ska vara så gott som gratis.
Haha...Helt makalöst ! För det första gnäller jag hur mycket jag vill, allra helst när gnället är befogat . Vid förra stoppet 12/2 skickade jag ett mail till Proinet, jag har inte fått svar än. Sedan fattar jag inte riktigt vad du menar med ett "billigt hotell" det finns både billigare och dyrare hotel. Men det spelar ingen roll vad det kostar, grejerna ska fungera i alla fall. Gör de inte det, förväntar jag mig att få reda på det direkt. Ett litet mail hade varit okey.

Alla är inte datanördar som startar sidor, därför vet inte alla om att de ska ha backup utan litar på vad Webbhotellet säger, att de har backup på grejerna, Hade de när sidan köptes talat om att det förekommer stopp, att saker försvinner, att de inte svarar på mail, och att deras backup inte alltid fungerar, hade jag naturligtvis letat efter ett annat hotell.

Kunden är den viktigaste personen i alla företag, utan kunder finns ingen verksamhet. Därför är det oerhört viktigt att ha en kommunikation med sina kunder, för att på ett så tidigt stadie få reda på om det finns problem, saker kunderna är nöjda respektive inte nöjda med. Tar Proinet kritiken på rätt sätt, kan ni andra som stannar kvar förhoppningsvis uppleva en förbättring av deras verksamhet.

Ingen driver en privat vendetta mot Prionet här på forumet. Utan är bara oroade för sina verksamheter.
Staffanos är inte uppkopplad